Monday, June 6, 2011     17:19

Полезни статии

Страница:

1 2

12 стъпки за наемане на хамали

хамали студенти, хамали, софия, пренос, транспорт, преместване на офис, офис преместване,  професионален превоз, битово обзавеждане, офис обзавеждане, сейфове, техническо оборудване, оборудване, евтино, обслужване, цялостно местене, битова техника, офис техника, каси, пиана, гипсокартон, тухли, почистване, складове, офиси, мазета, тавани, изхвърляне на отпадъци, битови отпадъци, строителни отпадъци, преместване, транспорт от 1 до 10 тона, бизнес партньорство, монтиране на мебели, демонтиране на мебели, пакетиране, чупливи вещи, отстъпки

Как да намерите надеждна хамалска фирма, която отговаря на Вашия бюджет (и камионът с вещите Ви няма да бъде изгубен :).

Процесът на намиране на добра хамалска фирма може да изглежда обезсърчително. Но определено си струва да се проучи. Ако поразучите малко тук-там, можете да спестите доста пари и да избегнете измами. Тук са описани 12 стъпки, за да ви помогнем да преминете през процеса на разучаване и проучване за най-добрите хамали за Вас.

1. Вземете препоръки. Помолете приятели, колеги и местни агенти по недвижими имоти да Ви предложат някого, от когото те са останали доволни. Поразтърсете се за компании, които имат офиси в близост до дома Ви. Хубаво е да получите обратна връзка лице в лице за това колко ще Ви излезе като разход да извършат услугата, от която имате нужда. Ние, от Хамали Грийн можем да извършваме огледи във всяко кътче на София – извършваме безплатни огледи. В този ред на мисли, не разчитайте на човек, който дошъл за оглед и не си е направил труда да погледне до най-малкия детайл това, което предстои да бъде извършено като преместване, пакетиране, изхвърляне, пренос, превоз или транспорт. Също така – не си мислете, че най-големите и най-известни фирми в бранша са най-добрите. Не се подлъгвайте по сайтове, които Ви предлагат да ви намерят хамали. Намерете добра хамалска фирма сами, за да избегнете измамите, които може да се осъществят посредством тези сайтове.

2. Направете първоначален списък. Когато имате списък с препоръчани хамали, направете бърза справка в интернет, за да сверите информацията си (можете да направите щателна проверка по-късно).

3. Свържете се с поне три или четири хамалски фирми, които да Ви направят оглед. Не забравяйте, че ние от Хамали Грийн извършваме тази услуга напълно безплатно.

4. Когато служител на фирмата дойде в дома ви за оглед, постарайте се да му покажете всичко, което ще премествате, пакетирате, превозвате и транспортирате – вещи в килерите, в задния двор (ако сте в къща), мазето, таванското помещение. Ако в деня на преместването се окаже, че имате значително повече неща, отколкото е изчислено в офертата на база първоначалния оглед, може за фирмата да се окаже предизвикателство да се вмести в цената от първоначалната оценка и тя може да се промени (това става ПРЕДИ вещите Ви да са натоварени в камиона, а не след това). Фирмата не може да Ви принуди да платите по-висока сума, но също така тя не е длъжна да премести допълнителния товар за първоначално уговорената цена. В този момент, най-вероятно не разполагате с много други опции. Също така, уверете се, че фирмата е запозната за всякакви условия в новия Ви дом, които биха могли да усложнят хода на преместването, като стълби, асансьори, или пък значително разстояние от бордюра до най-близката врата. Докато огледът се осъществява, постарайте се да получите повече информация за компанията. Уверете се, че тя еднолично ще извършва хамалските услуги, за които сте я наели и няма да посредничи междуу Вас и друга хамалска фирма. Поинтересувайте се от колко време компанията е в бизнеса. (Изберете тази хамалска фирма, която не е на пазара от вчера, а поне от няколко години, в идеалния случай – 10 или повече. Хамали Грийн е на пазара повече от 11 години към 2015г.) В момента, в който огледът приключи, Вие би трябвало да разполагате със следната информация:

• пълното име на фирмата и всякакви други имена, при които тя оперира.
• адрес на фирмата, телефонни номера и електронна поща и адреси в Интернет.

5. Преглед на офертата. Офертата може да бъде документ, който, когато се подписва от вас и представител на хамалска фирма, служи като Вашата поръчка за услуги и като товарителница. Този документ, заедно с описа на преместваните вещи, са основните документи, всеки хамал трябва да Ви предостави. Офертата трябва да включва също така и тарифите за час и всякакви допълнителни разходи, които могат да възникнат (за доставки, пътни такси, време на шофиране до и от местата на транспортиране). Ако не сте сигурни за нещо в офертата, обадете се по телефона и си разяснете всичко, което не Ви е ясно.

6. Сложете документите в някоя папка с ярък цвят (която е трудно да се загуби).

7. Когато сте получили вече няколко оферти от няколко хамалски фирми, започнете да сравнявате. Бъдете предпазливи по отношение на всяка компания, която предлага много по-ниска цена в сравнение с другите. Разгледайте по-високите оферти, за да добиете представа откъде идват допълнителните разходи. Звъннете и задавайте въпроси, ако има нещо, което да не разбирате. Ако имате няколко разумни оферти от реномирани хамалски фирми, не се притеснявайте да преговаряте за цената, за да получите възможно най-добрата оферта. Хамалските услуги са пазар, където има много конкуренция, така че повечето хамали биха преговаряли за цената.

8. Сега проверете подбраните хамалски фирми по-подробно. Вземете събраната от Вас информация и влезте в Интернет. Проучете самата хамалска фирма – откога е на пазара, разгледайте независими мнения на доволни или недоволни клиенти, проучете за лоялността и коректността на фирмата.

9. Проверете дали хамалската фирма, която сте наели, има лиценз да извършва тази дейност. Позовете се на официални регистри на фирми.

11. Сега можете да изберете най-добрите хамали. Уверете се, че хамалската фирма, която сте избрали, е преминала успешно през горепосочените точки. Потвърдете датите и подробностите за преместването си и се уверете, че ще получите подписана поръчка за услуги и товарителница.

12. В деня на преместването, можете да получите писмено копие от описа на хамалите, предоставете хамалите с конкретни указания за успешно пристигане във вашия нов дом, и се уверете, че имате номер, на който можете да звъннете на хамалите, за да проследите как върви преместването, превоза и транспорта.

Преместване – хамалски услуги

хамали софия, хамали, софия, пренос, транспорт, преместване на офис, офис преместване,  професионален превоз, битово обзавеждане, офис обзавеждане, сейфове, техническо оборудване, оборудване, евтино, обслужване, цялостно местене, битова техника, офис техника, каси, пиана, гипсокартон, тухли, почистване, складове, офиси, мазета, тавани, изхвърляне на отпадъци, битови отпадъци, строителни отпадъци, преместване, транспорт от 1 до 10 тона, бизнес партньорство, монтиране на мебели, демонтиране на мебели, пакетиране, чупливи вещи, отстъпки

В днешни дни преместването от едно място на друго е най-често срещано при отделни хора или семейни или бизнес компании. Има много причини за такова движение или преместване. Тъй като животът не е еквивалент на това да спреш на едно място, а напротив – той е постоянно движение напред, то преместването от едно място на друго, независимо дали е от един град в друг или просто смяна на адреса в един и същи град, не е лесно поради нуждата от много време и влагане на мисъл, усилия и дори нерви.

Тук на помощ идват именно хамалските фирми, които предлагат опаковане и преместване, които да протекат гладко и безпроблемно за София и страната. Целият процес на преместване изисква изпълнението на много стъпки, като се започне от предварително проучване на пазара на хамалските услуги и се стигне до опаковане, товарене, транспорт, застраховане, разрешения от местната власт, разтоварване, разопаковане и пренареждане на вещите до новата дестинация. Фирмите за преместване извършват работата по изготвяне на цялата документация, като например изготвяне на списък на вещите, разположението им, етикетирането на кутиите и кашоните, застраховка на вещите и други. Добрата хамалска фирма и добрите хамали в София и страната ще извършат тези услуги без Вие лично да си мръднете пръста за това. Това, което трябва да направите, е да се обадите на професионална компания и да оставите цялата работа за тях. Те ще се погрижат за всички необходими действия и ще доставят вещите Ви навреме при спазени изисквания за безопасност, което е тяхна основна грижа. Една добра хамалска фирма с дългогодишен опит в такива задачи много по-бързо, ефикасно и експедитивно ще извърши възложените им услуги.

Преместването може да се раздели условно на 3 типа:
• Домашно / Жилищно Преместване
• Корпоративно / Бизнес Преместване
• Преместване от врата до врата

• Хамалски услуги за Домашно / Жилищно Преместване: Преместването на отделни лица или семейства се случва доста често поради набор от причини. Или става въпрос за чисто преместване, или за някакъв вид семейни проблеми. Фирмите на хамали, които извършват услуги по пакетиране и преместване предлагат набор от опростени решения за преместване или подмяна на покъщнина, дори от един град в друг град. Хамалските фирми, предлагащи Домашно / Жилищно Преместване, осигуряват цялостни решения за семейства и самостоятелни лица – от опаковане на вещите до последното им разтоварване до дестинацията. Тъй като домовете и жилищата съдържат голям брой големи и малки предмети, както и тежки или много чупливи и чувствителни на пренос вещи, професионалните хамали се погрижват за доброто, качественои адекватно пакетиране за такъв тип вещи с цел да се избегнат всякакви повреди или счупвания. Хамалите, извършващи битови услуги по преместване предлагат: опис на вещите, професионална опаковка, етикетиране на кутиите, внимателно натоварване на стоките в превозващите автомобили, превоз, складиране или съхранение (ако е необходимо), разтоварване и накрая разопаковане на стоките в новия дом.

• Хамалски услуги за Корпоративно / Бизнес Преместване С цел разрастване на бизнеса, корпоративният глад за по-добра околна среда, бизнес съоръжения и голямо пространство е голям. Когато подобна среда бъде намерена, бизнес компаниите също търсят и удобно преместване на такива места. Тъй като работните дни са много решаващи за всеки бизнес, корпоративното преместване винаги е препоръчително да се извършва по време на почивни дни или празници. Именно за такива цели, големите бизнес корпорации днес наемат хамали и опаковчици. Има много мултинационални компании в България, ИТ фирми и други корпоративни структури, които винаги имат нужда от голямо пространство и бизнес услуги, във всеки един момент. Тъй като тези компании се опитват да достигнат световния пазар или дори вече са установени на него, и за да растат повече и повече, те изпитват необходимостта да се преместят на ново място, където са на разположение съответните съоръжения. В търсене на най-добрия доставчик на хамалски услуги, тези компании търсят хамали, които могат да предложат своите хамалски услуги на изключително удобно за тях време и са икономически изгодни. Тези компании не разчитат за такъв вид дейност на вътрешната си структура, тъй като хамалите са с опит в минимизиране на времето и щетите. Специалистите по преместването са експертни в ефективно пренасяне на разнообразни канцеларски материали като файлове, машини / оборудване, компютри, чувствителни сървъри и офис мебели. В най-обща линия, хамалските услуги, които предлагат хамалите са: предварителен оглед на стария и на новия офис, оглед на всички отдели, оценка на обема и типа на преместваните обекти, график на работната дейност (Събота и неделя / празник, за да се намали загубата на работа), опаковане, натоварване в транспортното средство, Застраховка на товари, Превоз на новото място, Разтоварване на вещите от камионите, Разопаковане на вещи, финално пренареждане на вещите, така че на следващия работен ден преместването не е проблем за никого.

• Хамалски услуги за Преместване от врата до врата Хамалската услуга Преместване от врата до врата е тази, в която всички етапи на опаковането и преместването се извършват от хамалската фирма и собственикът няма участие през целия процес. Фирмите за преместване предлагат цялостни решения с такъв вид услуги от врата до врата. Започвайки от Опаковането на предметите и стигайки до окончателното пренареждане в новата дестинация се изпълва един завършен цикъл. Хамали Грийн са такива професионалисти в бизнеса си, че дори не е нужно клиентът да се докосва до преметите за опаковане / товарене / разопаковане и т.н. Хамалските фирми професионалисти предлагат цялостно опаковане и хамалски услуги от вашия дом до вратата на дестинацията и поемат цялата отговорност за безопасна доставка на товари, застраховки, митническо агентиране и други неща свързани с формалностите. Хамалските фирми предлагат следните хамалски услуги: предварителен оглед и анализ на мястото и предметите, стандартно опаковане с помощта на качествен опаковъчен материал, инвентаризация (списък на вещите, както и етикетиране на кутиите), товарене, Застраховки, транспорт, складиране / съхранение, Доставка на вещите на новата дестинация, Разтоварване на вещите, Разопаковане на кутии и кашони.

Как да преместим големите уреди внимателно и без повреди?

хамали софия, хамали, софия, пренос, транспорт, преместване на офис, офис преместване,  професионален превоз, битово обзавеждане, офис обзавеждане, сейфове, техническо оборудване, оборудване, евтино, обслужване, цялостно местене, битова техника, офис техника, каси, пиана, гипсокартон, тухли, почистване, складове, офиси, мазета, тавани, изхвърляне на отпадъци, битови отпадъци, строителни отпадъци, преместване, транспорт от 1 до 10 тона, бизнес партньорство, монтиране на мебели, демонтиране на мебели, пакетиране, чупливи вещи, отстъпки

Сега, след като сте се местите към вашия дом-мечта, е нужно да предприемете правилните стъпки за защита на вашите по-скъпи и големи по размер вещи. Техниката може да е някой от най-скъпите продукти, които притежавате. При подготовката на големи уреди за път, важно е те да са чисти и сухи, за да се избегне натрупването на плесен и мухъл. Тук идваме ние с нашите предложения за умни, но елементарни начини да опаковате своите големи вещи.

Използвайте долния списък, за да се преместите големите уреди безопасно, безпроблемно и леко:

Съдомиялна
Почистете и подсушете добре. Изключете и източете маркучите. Оставете вратата отворена за няколко дни преди самото преместване. Увийте сухите маркучи в кърпи и хартия за опаковане и ги сложете вътре в съдомиялната машина.

Пералня
Почистете и подсушете добре. Изключете и източете маркучите.
• Обвийте металните накрайници на маркучите в кърпа и ги поставете вътре в пералнята.
• Закрепете барабана според указанията на производителя за предотвратяване на люлеене. Това става с помощта на винтове. Ако предпочитате да не го правите вие, координаторът от хамалската фирма може да организира трета страна да го извърши за вас.
• При пристигането си в новия си дом, трябва пералнята да се инсталира от квалифициран техник.

Сушилня за дрехи
Преди почистване, изключете сушилнята от електрическата мрежа.
• Почистете стъклото с кърпа.
• Преди да включите сушилнята в новото си жилище, проверете захранване си за правилните електрически изисквания.
• Ако премествате сушилня на газ, уредът трябва да бъде изключен и газовата линия да бъде откачена от квалифициран техник. Шофьорът и хамалите не са квалифицирани да извършват тази услуга. Вашият професионален оценител може да направят организация с трета страна за вас.

Котлони и фурни
Почистете всеки един от уредите старателно. Мазнините оставени върху котлона ще хванат прах и мръсотия, и за съжаление, ще оставят петна по всичко, до което се докоснат. Откачете всички разглобяеми части и пакетирайте на безопасно място в кутия, която е ясно обозначена за съдържанието й.

Хладилник / Фризер
Изсушете хладилниците и фризерите, особено тези, които съдържат лед. Изхвърлете всички продукти, подлежащи на разваляне.
• Изключете захранващия кабел и измийте и подсушете всички разглобяеми части старателно.
• Оставете частите, включително вътрешността на хладилника и фризера, да изсъхнат напълно, за да позволитена влагата да се изпари.
• Опаковайте всички разхлабени части, включително кошчета и рафтовев стабилна кутия.
• почистете кондензатора или компресора.
• Изпразнете и почистете изпарителя; дайте му необходимото време, за да изсъхне.
• Преди да местите, изключете водата и изключете връзката с водата.
• Изпразнете резервоара за вода.
• Ако вашият хладилник или фризер е по-стар модел, може да се наложи да се свали компресора или двигателя.
• Свържете се към водната връзка с помощта на професионалист, когато пристигнете на желаната дестинация.

Микровълнова Печка
Отстранете всякакви стъклени поставки, увийте и сигурно ги опаковайте в картонена кутия.
• Микровълновата печка може да бъде поставена в оригиналната си кутия, ако има такава, и тя все още е в добра форма.
• Ако вашата микровълнова фурна е голяма, попитайтепрофесионалните хамали дали тя може да бъде уплътнена в деня на преместването.
• Внимавайте да не блокира вентилационния отвор, когато го инсталирате в новия си дом.

Източник: Moving.com

Свържете се с нас и не само няма да се разочаровате, но и ще останете изключително доволни от добре свършената работа!

Грешки при пренасянето, които не бихте искали да направите

хамали софия, хамали, софия, преместване, ново жилище, нов дом

Вероятно, на всеки един от нас се е случвало да прави грешки, когато се захваща с нещо, което не му е познато и няма опит в това. Това е трудният начин да научим за проблемите, които биха възникнали при всяко ново начинание. Например, ако сте решили да се пренасяте сами, твърде възможно е да не прецените размера на камиона, който трябва да наемете, което ще ви коства още едно отиване и връщане, придружено с още един наем на камиона и разходите за път.

Как може да избегнете грешките при преместването или пренасянето на вашите вещи?


Обадете се на приятел

Използвайте хамалска фирма, която ви е препоръчана от приятел, познат или е на добри позиции в интернет пространството. Питайте и разпитвайте за отзиви за начина им на работа.

Напишете си домашното

Проучете офертата или договора, който ви предлагат от хамалската фирма. Гарантирана ли е цената или може да нарасне при ивършване на доставката? Точно каква застраховка се предлага в случай, че с нещата ви се случи нещо. Би ли покрила загубите? Ангажират ли се с ден и час на транспорта и доставката или има вероятност да поседите няколко дена или с опаковани вещи, чакайки, или без тях – отново чакайки.

Избегнете прибързването

Доста вероятно е да се ангажирате с хамалска фирма, която не одобрявате, ако извършите подбора си прибързано и необмислено.

Преценете времето

Лятото изглежда като най-предпочитаният сезон за наемане на хамали (никой не желае да влачи дивани през снежни магистрали). Освен това, при хубаво време опаковането би могло да се извърши в двора на къща или кооперация, да се изчака на спокойствие докато дойде хамалската фирма и да се огледат кутиите и кашоните без притеснение, че може да се намокрят или изцапат от калта.

Източник: Moving.com

Пакетирайте като професионалисти

хамали софия, хамали, софия, пренос, транспорт, преместване на офис, офис преместване,  професионален превоз, битово обзавеждане, офис обзавеждане, сейфове, техническо оборудване, оборудване, евтино, обслужване, цялостно местене, битова техника, офис техника, каси, пиана, гипсокартон, тухли, почистване, складове, офиси, мазета, тавани, изхвърляне на отпадъци, битови отпадъци, строителни отпадъци, преместване, транспорт от 1 до 10 тона, бизнес партньорство, монтиране на мебели, демонтиране на мебели, пакетиране, чупливи вещи, отстъпки



Започнете пакетирането по правилния начин

Преди да започнете сами да пакетирате нещата си, вземете предвид отговорността, която поемате. Със сигурност отнема доста време и енергия, за да се свърши добре работата, но пък правейки го сами, ще ви спести средства дори, ако използвате хамалски услуги за натоварване на камион. Например, ако сте наели професионални хамали, вие можете да се откажете от услугата пакетиране, като по този начин преместването излиза евтино. За да може да си направите сметка точно колко бихте могли да спестите от пакетирането, попитайте координатора по преместването, който извършва първоначалния оглед и изготвя офертата.

Основни правила, за да извършите професионално пакетиране

Ако все пак решите да извършите част от пакетирането сами, необходимо е всичко да е пакетирано добре и да е готово за качване в камиона, когато пристигне. С други думи, цялото пакетиране трябва да е приключило вечерта преди денят на преместване. Единствено нещата, които ще са ви необходими последната вечер, последващата я сутрин и в момента, в който пристигнете на дестинацията на преместване, трябва да бъдат оставени за пакетиране в последния момент.

Относно това как да пакетирате – самото пакетиране би трябвало да следва някакви стандарти. Представителите на хамалската фирма ще прегледат кашоните с нещата ви, и ако забележат, че нещо не е пакетирано безопасн, или че кашоните няма да издържат тежестта, те могат да откажат да качат товара в камиона докато не се репакетира.

Съвет от Хамали Грийн: Обикновено, вещи от гаражи, тавани и складови помещения, такива като украса за дома или сантиментални вещи, са тези, които имат нужда от репакетиране. Огледайте се за кашони, които са скъсани, раздрани или замърсени, не могат да се затворят или запечатат. Заместете ги с нови по-здрави кашони. Друго нещо, което може да ви избави от репакетиране, е да добавите повече изолиращи материали в случай, че при раздрусване на кутията се чува дрънчене или потропване.

Какво трябва да пакетирате?

Очевидно, не всичко ще се събере в кутии или кашони. Основно правило е мебелите и големите уреди да бъдат опаковани и изолирани от професионалните хамали. Предмети, които изискват професионален демонтаж и / или поставяне в щайги (като билярдни маси, полюлеи или големи стъклени вещи), да бъдат оставени на професионалистите.

За кашоните и кутиите

Използвайте нови, висококачествени опаковъчни материали, специално предназначени за преместване, за да гарантирате по-доброто и безопасното пристигане на вашите неща. Професионални картонени опаковки се предлагат в разнообразие от форми и размери, които са специално пригодени да отговарят за различни стоки за бита. Варелите, например, са чудесен начин за слагане на предмети със по-специфична форма в един голям контейнер.

Други принадлежности

• Пакети от хартия за опаковане (чиста, непечатана вестникарска хартия)
• обвивка на балончета, мека хартия или салфетки, за фини тъкани
• ролки PVC лента (не използвайте самозалепваща лента или тиксо)
• скоч диспенсери
• дебели маркери за етикетиране
• ножица или остър нож за рязане на картонени опаковки
• тефтер и химикалка или молив за списък на съдържанието на картонените опаковки
• етикети или стикери за идентифициране на кутиите

Как да опаковате

Преди да сложите вещите си в кутии и кашони, е необходимо да обвиете повечето неща, за да ги предпазите от надраскване или счупване. Има богато разнообразие от материали, включително опаковки на балончета, тъкани от пяна и др. Повечето хамалски фирми използват чиста ненапечатана вестникарска хартия.

Започнете, като поставите малко топче хартия върху равна, подредена маса или плот. Кръгли стъклени съдове и буркани могат да бъдат навити в два или три листа хартия като винаги да започва от ъгъла на листа и сгъвате от двете страни търкаляйки. Големи елементи или елементи със странна форма изискват подобна техника. Поставете ги в центъра на листа и съберете ъглите заедно. (Може да се наложи да се обърнете елемента и да го увийте отново от другата страна.) В случай на съмнение, използвайте повече хартия! Когато ъглите се събират, запечатайте ги с тиксо.

Преди опаковането на всеки кашон, подложете дъното с десетина см ватирана хартия за подложка. След това поставете големи, тежки предмети по дъното и по-леки, по-чупливи предмети на върха. Плочи, книги и неща от подобен вид, трябва да бъдат заредени вертикално, за да използват своя собствена максимална структурна здравина. Не претоварвайте картонените опаковки; товарете ги толкова, колкото можете да управлявате. Попълнете всички кухини в и над натоварените кашони с ватирана хартия. След това облепете с тиксо кашоните, за да се избегне изместване докато са на път.

Съвети при маркирането и отбелязването с табели

Представете си, че опакованите вещи са натоварени на камиона и току-що са пристигнали във вашия дом. Как ще разпознаете предназначението на всеки кашон? Като ги надпишете, разбира се. Следвайте тези насоки, за да избегнете объркване:

• Използвайте широк маркер с филцов фитил.
• Обозначете ясно името си, стаята, в която трябва да отиде, и съдържанието на всяка кутия.
• Да се посочи "Чупливо" на деликатни предмети; "Този край да е нагоре", където е подходящо.
Съвети от професионалисти
Повечето хамали предлагат да се започне с несезонни предмети. На следващо място, следват да се приберат нещата, които се използват рядко. Оставете до последната минута всичко, което ви е нужно, до самия ден на преместването. Ето някои по-полезни съвети.
• Изпразнете чекмеджетата с чупливи, разливни, непреносими предмети и такива, които биха пробили или повредили други пратки.
• Опаковайте подобни продукти заедно. Например, не опаковайте чуплива статуетка в същата опаковка заедно с чугунени тигани.
• Пазете всички части или двойки неща заедно. Например, прът за завеса, болтове за огледало и други малки елементи трябва да бъдат поставени в найлонови торбички и залепени или завързани здраво към групата, към която принадлежат.
• Закрепете висящите електрически кабели, така че те не пречат.
• Обвивайте елементите поотделно в чиста хартия; използвайте хартия, тъкани, хартиени кърпи или кърпи за лице за фин порцелан, кристал и деликатни предмети. Цветната хартия за опаковане обръща внимание на много малки неща, които иначе биха могли да се загубят в картонената кутия. Използвайте двуслойна вестникарска хартия за добро външно опаковане.
• Използвайте вестници за смекчаване само. Мастилото може да се отпечата върху фин порцелан.
• Сложете 5-10 см слой от намачкана хартия в долната част на картонените опаковки за омекотяване.
• Изградете слоевете, като най-тежките неща са на дъното, тези със средно тегло са следващи и най-леките са отгоре.
• Когато всеки слой е завършен, попълнете празните пространства здраво с намачкана хартия и добавете още намачкана хартия, за да се направи базово ниво за следващия слой, или да работете с листове от картон, изрязани от кашони като разделители.
• Омекотете добре с намачкана хартия; кърпи и олекотени завивки, които могат също да се използват за облицовка и омекотяване. Колкото по-крехък е елемента, толкова повече подплънки са необходими. Уверете се, че остри върхове, ръбове и други остри предмети, не са оставени непокрити.
• Опаковайте малки, крехки, опаковани поотделно елементи отделно или по няколко заедно в малки кутии, подплътете с намачкана или нарязана хартия. Поставете малките кутии в една голяма кутия, попълнете празните места с намачкана хартия.
• Ограничете теглото на кашона до около 100кг. Избегнете претоварване на картонени кутии, но се стремете към един стегнат пакет, който ще попречи на елементите да се изместват; капака трябва да се затваря лесно, без сила, но не трябва и да се огъва навътре.
• Залепете кашоните плътно с тиксо, с изключение на тези, съдържащи елементи, които трябва да се оставят отворени за проверка на координатора от хамалската фирма.
• Като приключите с всяка картонена кутия, направете списък на съдържанието отстрани на картонената опаковка и в специална тетрадка. Ако ви е по-удобно, може да номерирате кашоните.
• Посочете вашето име и стаята, в която всяка картонена кутия трябва да се достави при пристигане. Залепете знак на вратата на всяка стая в местоназначението, съответстваща на етикетите за картона. По този начин хамалите ще могат да се ориентират по-лесно, а вие ще получите картоните в съответните стаи бързо и безпроблемно.
• Поставете специален знак (номер 1, или буквата A) на кашони, които искате да разопаковате първи пти пристигане на съответната дестинация.

Хамали Грийн са едни от най-добрите в бранша в София!

Доверете ни се и ни позволете да Ви помогнем с Вашето преместване!

Защото с Хамали Грийн животът е по-лек!

Източник: Moving.com

Страница:

1 2